۹ دی؛ تجلی قدرت خدا/

نعمتی: ۹ دی یک روز فراجناحی و متعلق به همه ملت ایران است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:  ۹ دی متعلق به همه کسانی است که شاید دارای تفکرات مختلف سیاسی باشند اما دغدغه نظام را دارند.

نعمتی:بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت در حماسه نهم دی سال 88 گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری و مشخص شدن مرز بین خودی و غیرخودی، همه اقشار جامعه و  گروه‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب  در این حماسه حضور یافتند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ۹ دی یک روز فراجناحی و متعلق به همه ملت ایران است، ادامه داد:  این روز متعلق به همه کسانی است که شاید دارای تفکرات مختلف سیاسی باشند اما دغدغه نظام و انقلاب را دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این روز ثابت کردند که پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: در طول 40 سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، همه توطئه‌های دشمنان با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مردم، نقش بر آب شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره اثرات حماسه نهم دی سال ۸۸ در آرامش و امنیت جامعه و انتخابات‌های بعد از آن، اظهار کرد: بعد از حماسه ۹ دی، همدلی و وحدت بین جامعه شکل گرفت که در نهایت منجر به افزایش امنیت ملی کشور و نظام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار